luni, 16 martie 2009


  Dragostea…bucurie sau suferinta?

   
   
 Cand iubesti cu adevarat simiti atunci cand iubitul tau nu e langa tine,simti ca totul s-a oprit si merge dupa propiul tau ceas.simti ca un minut fara persoana iubita e o vesnicie,iar timpul cand va veti reintalni va fi magic,tevei simti ca in al noualea cer.sau gresesc?
 Oricat de mare,puernic,curajos si cu bani ai fi…fara dragoste..esti nimic…nimic!Fara dragoste nu ai avea bucurii dar nici suferinti,fara dragoste viata nu ar mai fi…Dragostea nu e intotdeauna asa cum ti-ai imaginat.Poti cateodata suferi pentru a castiga dragostea cuiva,dar nut e lasa batut!Lupta in continuare,biruieste raul prin bine!!
  ‘’Am fost in intuneric,sit u mi-ai deschis ochii spre a te iubi pe tine,un suflet innocent,sa ma schimbi,sa-mi schimbi felul de a fi,de a ma ma exprima!Ma iubesti?Stiu si o simt in fiecare zi!Tot mai adanc incearca dragostea sa prinda radacini in sufletul meu si va fi grea despartirea…..chiar foarte grea!Va trebui sa o iau de la capat,dar…m-am obisnuit cu tine,cu parfumul tau,cu mangaierile tale,cu saruturile tale,cu buzele tale!Ametesc atunci cand pielea ta atinge pielea mea!!!!!!Stiu ca suntem diferiti,tu intr-un capat eu in altul!Te privesc din intuneric pentru ca mi-e frica sa ies la lumina..s-ar putea sa ma distruga!Esti tot ce am visat..totul pentru mine!eu sunt un demon …..tu…un inger trimis de sus sa ma scoata din infern!Am cerut sa ma schimb ca sa pot ajunge la tine…dar…e mult prea complicat!Am o inima neagra dar tu mi-ai facut-o alba ca zapada!am buze negre dart u mi le-ai inrosit!Am aripi negre dar acum sunt albe sipot zbura la tine!vreau sa te ating..sa devenim una..dar imi dau seama ca e doar un vis tulburator si straniu!Asta ma face sa-mi doresc si mai mult sa ajung latine sa fiu imparateasa inimii tale!Oare voi reusi?’’
  Ce-as putea sa-ti spun?O clipa mi-a ajuns sa te vad si inima meatresalta atunci cand te vede.Nu as putea vreodata sa te mint pentru ca m-as minti sip e mine,nu?
  Am suferit mult,chiar foarte mult din cauza iubirii,dar sa stii ca a fost foarte 
frumos sa iubesc!In viata trebuie sa iei partile bune de la un lucru!Sa iubesti…e singura cale pe acest pamant sa mai existi!Sa iubesti ….ce lucru implinitor!
  Sa nu uiti niciodata ca DRAGOSTEA iti da aripi dar asta depinde de tine daca stii sa zbori!daca ierti,crezi,uiti totul,atunc poti spune ca dragostea ce o porti pentru persoana iubita e adevarata!
  DRAGOSTEA este un joc ciudat:nu il intelegi dar intri in el!Este un lucru de nepretuit!Oricat ai da:toata averea ta:pentru dragoste si nu ai avea decat dispret!Nimic nu poate stinge sau distruge dragostea,nici macar apele cele mari,focul cel mai puternic sau orice altceva!Nu,nu poti omori dragostea!
  Tac si privesc ochii adanci care m-au descatusat atunci cand eram lovit de stanci!Tu esti iubirea mea dintai,primul pas mi l-ai schimbat intr-un zbor adevarat!Vreau sa fiu in inima ta!
  TE IUBESC…nu inteleg cum doua cuvinte asa simple pot umple un spatiu asa MARE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu