sâmbătă, 17 ianuarie 2009



Eu mam nascut pe 10 octombrie era o zi frumoasa de toamna asa mia spus mama ca era soare si era cald.Toti imi spun ca atunci cand eram mica eram dragalasa si frumoasa ca un ingeras avand ochii albastri si parul blond carliontat.Eram foarte timida in copilariei aveam prietenii dar foarte putini.A fost frumoasa copilaria mea plina de aventuri si nazbatii pe care le faceam ca oricare copil.Odata ajunsa la varsta adolescentei au inceput problemele responsabilitatile.Problemele erau legate de fizic la acea varsta pentru ca fiecare fata era diferita in felul ei fiecare se intreba de ce ea e asa si nui la fel ca ea erau multe divergente pe tema asta,divergente cu care mam confruntat si eu.Nu ma vedeam frumoasa de fiecare data imi gaseam un defect ma uitam in oglinda si mereu gaseam ceva in neregula cu fizicul meu.Ajunsa la varsta majoratului totul a inceput sa devina mai dificil si pesimismul meu sa se accentueze din ce in ce mai tare.Am suferit in dragoste inca de la prima iubire ,prima iubire a fost un esec ,cred ca devina a fost comunicarea fiind foarte timida comunicam f putin dar totusi a fost o relatie de lunga durata a tinut un an si zece luni a fost o relatie frumoasa din care am amintiri placute dar sa dus ,si a aparut alt baiat in viata mea care ma invatat cei iubirea in adevaratul sens al cuvantului dar sa dus si aceasta relatie dupa un an si 3luni pana acum numai dezamagiri....In prezent sunt impreuna cu un baiat de 3luni la inceput a fost frumos ca in orice relatie dar apoi totul sa spulberat incet incet au aparut diferite probleme care au cauzat distantarea noastra nu stiu ce va fii in viitor cred ca din nou suferinta....Sunt o persoana foarte pesimista pentru ca niciodata nimic numi iese cum vreau eu si pana acum am avut parte numai de suferinta ,incerc sa fiu optimista dar nu ma pot minti singura ,sper ca nu vam plictisit cu povestioara mea .Fiti optimisti ca viata e frumoasa si trebuie traita la maxim.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu